lördag 16 maj 2009

Konstigt dygn.

Efter det förbannade matteprovet igår gick jag och Sturmis som planerat och köpte alkohol för att sedan kötta hela dagen i solen (kändes lite som festivalsommar). Tummen upp till att supa bort sina sorger. Faktiskt jävligt värt. Men vad faan är det med mig och fylle-sms?! Ni får ha överseende...

Nu måste jag snart börja beta av lite grejer från min plugglista. Söka mer jobb i Norge vore ju också en bra idé. Men den här dagen är konstig. I morse när jag gick(!) hem från Norrstrand hälsade alla jag mötte på mig. En man sa till och med: "Nämen, är det inte du?" och en liten kille stannade framför mig, tittade mig rakt i ögonen, log, hälsade och gick iväg! Väldigt weird alltså.
Vädret har ju också barkat. När jag tänkte gå ut och sova lite i solen så började det ösregna. Och snart kommer min bror från Stockholm med sin sambo. De ska liksom flytta isär/göra slut, och det känns också väldigt konstigt.

Ikväll ska vi heja på Malena. Det blir fett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar