måndag 25 maj 2009

Fejjan

Facebook har nästan gått och blivit ett allvarligt problem.
Jag har ungefär bara den här kvällen kvar på mig att skriva en litteraturanalys och ett kött-arbete i nutida konst om postmodernismen. Vad gör jag? Jo, jag sitter på fejjan, laddar upp bilder och chattar med Max. Vi diskuterar gamla minnen och analyserar bilder. Det är väldigt värt, speciellt med tanke på att jag bör vara pigg i morgon. Måndagen som kommer att bli en av de jobbigaste ever. Fy faaan.

MEN, snart är det över. Snart snart snart åker Esmu3 på klassresa och lämnar slutbetygen åt sitt öde. På tisdagkväll, eller ja efter terminsuppspelet, då jag förmodligen är klar med allt som har med skolarbeten att göra, då jävlar ska jag kötta. Då ni allihop ska det firas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar