tisdag 26 maj 2009

HELT KLAR!

Nu är jag helt klar med alla mina skolarbeten för alltid. Jag behöver aldrig någonsin mer plugga. Jag börjar förstå innerbörden av det nu och har helt totalt släppt min frustration över mina försämrade betyg. Vad FAN spelar det för roll om jag får massa VG istället för MVG, frågar jag mig själv, när jag om ett halvår flyttar till Kanada, om två veckor tar studenten och imorgon åker på klassresa med min bästaste klass!?!?!

Livet suger FAN INTE och det bästa är att det BARA KOMMER ATT BLI BÄTTRE NU!!

3 kommentarer:

  1. Jag trodde aldrig att du skulle bli klar. Och nej..sen kommer fattigdomen.

    SvaraRadera
  2. Håller med Amy. Arbetslös, tjaaa-la-la-la-la..

    *Är sorlig*

    SvaraRadera
  3. Jävla pessimister! Ryck upp er! (Och tack för att jag blev betrodd Amy...)

    SvaraRadera