onsdag 20 maj 2009

Alltså..

Igår var jag så fruktansvärt trött. Jag åkte hem från Korpen för att plugga, men när jag väl kom hem kunde jag inte för att jag höll på att somna. Då gick jag och lade mig vid 00.15 kanske och planerade att vakna tidigt och börja plugga. Men nej, jag vaknar NU typ 12.30 utan att ha vaknat en enda gång under natten eller morgonen... Helt sjukt. Jag har nog inte sovit så länge sen i somras. Jag vaknade inte ens utsövd.

Jag ska förresten vara hemma i Karlstad i sommar. Jag skippar Oslo. Känns lite tråkigt men det skulle blivit för mycket för mig annars. Att ta sig vatten över huvudet kallas det, lite av min specialitet kanske.

2 kommentarer:

  1. and I LOVE it. (att du stannar i karlstad allså, vatten över huvudet är fan ingen hit eller tröttheten. man måste ta hand om sig själv. :))

    SvaraRadera
  2. åh marie du är så söt. vi ska ju göra sommaren i alla fall!

    SvaraRadera