måndag 11 maj 2009

Bitter tjej.

Jag blir så trött på mig själv. Nu på fredag har jag nationellt matte C-prov som i stort sett avgör mitt betyg. Provet är på hela jävla boken och jag har inte gjort alla uppgifter ens till ett kapitel. Därför tänkte jag för en gångs skull vara ute i god tid och börja plugga i alla fall en vecka innan provet, och jag skulle heller inte gå ut i helgen.
Vem köttar krogen fredag och lördag?
Vem har inte börjat plugga än?
Vem skjuter upp alla övriga tusen skoluppgifter som måste göras för att "plugga matte"?

För att hinna med alla prov och inlämningar som jag har kvar i skolan så måste jag, från och med idag, ge upp HELA mitt sociala liv i två veckor. Detta kommer inte ske.

Nu ska jag gå ut och gå. Sedan ska jag äta mat. Sedan ska jag gå och lägga mig tidigt, så att jag är pigg i morgon då jag ska plugga matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar