måndag 11 maj 2009

Bitter tjej 2.

Jag vill bara klargöra att jag har all rätt i världen till att vara bitter och nära en ångestattack. Detta är vad jag har kvar att göra innan betygen sätts, helst innan onsdag nästa vecka:

  • Svenska B: Litteraturanalys 1, Litteraturanalys 2, Dantesaga eller Herkules(?)
  • Naturkunskap B: Labrapport, "Blödarsjukan" fördjupning och reflektion
  • Ensemble B: Uppspel, Improvisation
  • Matte C: Nationellt prov, eventuellt ett kompletteringsprov
  • Samhällskunskap A: Hålla i en lektion om EU för esmu1
  • Sång: Terminsuppspel
  • Ljudteknik B: Prov
  • Nutida konst: "La Bohem" recension, Kompletteringsinlämning om 1900-talet
  • Religion A:"Sekten" inlämning, sista feta frågeställningsinlämningen
  • Psykologi B: Fet jävla inlämning
  • Idrott och hälsa A: Inlämning med lektionsupplägget och diskussion

Allt detta är även avgörande för mina betyg. Får jag inte bra betyg på dessa 18 uppgifter får jag heller inte de slutbetyg jag vill ha, och jag kommer inte in på någon psykologlinje.

(Tyck synd om mig då.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar