lördag 1 augusti 2009

nu sitter jag på min altan och råchillar i solen. läser hp och studerar små fågelungar som hoppar omkring och glor på mig. de förstår inte att de borde vara rädda för mig elaka människa.

amy, maia, lina, anja, tove och klara bor i oslo. stina, olle och malin håller på att flytta dit nu.
brantis envisas med att bo kvar i barca och marie i stockholm.
nordis bor också numera i norge, men långt upp i fan någonstans i bergen.
anneli, karin och sofie flyttar snart till stockholm och flera i min gamla klass börjar på nya skolor lååångt borta. typ ida wallis.
karlstad är snart helt tomt på folk, känns det som. vad ska jag göra här hemma sista månaden? jag, uddhis och min älskade bil kommer förmodligen bege oss ut på roadtrip och hälsa på alla fina kompisar. det är faktiskt en bra plan.
tur är också att några enstaka finisar finns kvar här ett tag till.

ikväll ska jag meta med stina. meta. jag har inte metat än i år. katastrof.
lyssnar på håkis och sjunger med. fett det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar