måndag 17 augusti 2009

kom igen emma. börja packa.

idag har jag och mamma uträttat ärenden. bla har jag äntligen bytt ut min studentpresentsklocka mot en annan, och köpt grejer och framkallat foto till mina tackkort. vi avslutade hela rundan med ett besök på naturkompaniet där jag andades in första doften av kanada. jag hade fan kunnat stanna kvar där inne hela dagen. så jävla mycket nyttiga, coola, snygga friluftsgrejer.
jag kommer bli friluftstjejen number one, med massa nyttiga, coola, snygga friluftsgrejer.
sund ska jag bli också, tänkte jag. med ständigt rosiga kinder.

nu måste jag verkligen börja packa inför stockholm. fyfan vad jag hatar att packa. har till och med börjat ogilla det mer än att packa upp. därför att nu för tiden när jag packar upp häller jag bara ner hela väskans innehåll i tvättkorgen, inklusive necessär och skor.
men ojojoj vad jag saknar marie och stockholm nu. tillräckligt mycket för att inge lite packningsmotivation.
kom igen emma. börja packa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar