tisdag 14 januari 2014

2013

 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
bott helt ensam. suttit som ordförande i en styrelse. gråtit på marken bland massa massa människor. försummat ett jobb. haft sex i en tvättstuga. osv

2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nä men gravid

3. Dog någon som stod dig nära?
ja

4. Vilka länder besökte du?
kroatien, norge, italien

5. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
ett eget hem som bara är mitt där allt är tyst och fint

6. Vad var din största framgång 2013?
att jag klarade alla tentor. att jag startade upp UF i kd

7. Största misstaget?
heeeeeeehh

8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja. mest magkatarr

9. Bästa köpet?
konsertbiljetter. iphone

10. Vad spenderade du mest pengar på?
snus säkert

11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
när jag träffade håkan hellström. när jag träffade nour, moa svan och liv strömquist. gudrun schyman när hon mailade med mig och skickade massa kramar. att dansa till vildgräs i gubbängen. att dricka upp mina föräldrars vin i kroatien. mirjam

12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
håkans nya och maggios nya
linda pira
macklemore - thrift shop
linnros - från balkongen
år&dar - du ligger med andra nu
zacharias blad - jag är gay
oh land - white nights
jag kommer - kakan
vildgräs

13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

14. Vad önskar du att du gjort mer?
brytt mig om mig själv

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
stirrat in i väggen

16. Blev du kär i år?
vet inte riktigt vad kär innebär men lite kanske

17. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja

18. Bästa boken du läste i år?
drömfakulteten

19. Största musikaliska upptäckten?
hiphop

20. vilka festivaler besökte du 2013?
pip och malmöfestivalen

21. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
fick tårta, presenter och bubbel på sängen. satt på skinnarviksberget i solen hela dagen

22. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
lite spårad

23. Vad fick dig att må bra?
piller och sprit. höhö. hö

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
ja. om mormor blivit frisk och farfar inte dött. om min tid i sthlm inte slutat som den gjorde. om människor i allmänhet kunde bete sig

25. Favoritprogram på TV?
PH

26. Något du önskade dig och fick?
en iallafall hyfsad relation till min familj igen

27. Något du önskade dig men inte fick?
upprättelse

28. Vem saknade du?
mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar