torsdag 7 juni 2012

kaos

jag har haft många långa veckor i mitt liv, men den här veckan tar fan priset
för precis en vecka sen satt jag på restaurangen i pisak och kedjerökte med stina och anna
mellan då och nu har jag gjort så stört jävla mycket olika saker

jag har tex: 
dygnat
åkt båt, flyg, buss, taxi, bil, tåg, cykel, tunnelbana och gräsklippare
sovit på fem olika ställen
badat i medelhavet, alstern, regnet och i tannsjön (sommarstugan)
flyttstädat två lägenheter
rensat fisk med mina bara händer (så jävla jävla vidrigt)
varit full på slussen och planerar att bli full på korren ikväll
klippt två, sjukt stora, gräsmattor
letat fram och sågat upp markgränser i skogen, med hjälp av två motorsågar och halva min släkt (inget att rekommendera)

naej om man skulle försöka styra lite rött läppstift och nåt annat än adidasdressen
frågan är ju dock i vilken jävla väska jag ska börja leta

ni skulle se mitt rum just nu
kaos ÄR bara förnamnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar