tisdag 6 mars 2012

ni måste finnas

haha herregud vad jag måste sluta blogga om vin...
så nu ska jag sluta med det och istället dedikera detta inlägg till mina vänner som är dom finaste människorna i hela vida världen. JAG ÄLSKAR ER och jag är så FÖRBANNAT jävla glad över att ni finns i mitt liv och över att ni faktiskt verkar finna nåt slags nöje i att hänga med mig.

vem skulle hjälpa mig uthärda livet här ute?
vem skulle ge mig den kraften som jag måste få?
vem skulle trösta mig? jag är så liten på jorden
om ni inte fanns till,
ja vad gjorde jag då???
...
jag vore ingenstans
jag vore ingenting om ni inte fanns!!!


så TACK kära vänner
tack för många feta år tillsammans,
och tack för många många som komma skall

                                          
ser så fram emot att kolla på när våra barn leker med varandra

1 kommentar:

  1. vill inte ens tänka på hur det skulle vara om jag inte hade dig. längtar tills nästa tisdag hähä. men först och främst torsdag! PUSS <3

    SvaraRadera